tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Bok. klädd med Aluminiumtejp

Av christine - 20 oktober 2011 11:54

Hej. idag visar jag en bok. JAg har använt aluminiumtejp för en häftigare look.


 

Har ni ännu inte provat att jobba med aluminiumtejp, så måste ni börja nu. Det är så himla kul.


           

Material:

Aluminiumtejp

Olika dekorationer tex punchinella

Bladmetall för en rostigare känsla

Decoupage lim till baldmetallen

Retro punchar till blomman

fiskars bård stans

Mc gillis blad punch

cardstock

kartong

En skruv brad i mitten av blomman 

Det var allt för idag. må så gott. Och tack för att ni tittar in. 



 
 
Emma

Emma

20 oktober 2011 12:59

Mycket läcker..!
Jag har börjat ÄLSKA aluminiumtejpen! Tack för en rolig idé! :D

http://ratemma.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

20 oktober 2011 13:00

Jättefin!

http://englantaiskogen.blogspot.com

 
Mim...

Mim...

20 oktober 2011 19:53

Visst är det jättekul att jobba med aluminiumtejpen. och snyggt resultat.
Ha det gott...

http://mimstankar.blogspot.com

 
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte

21 oktober 2011 09:55

Hej vännen!
Visst blir det häftigt med tejpen, du har verkligen fått till en gör snyggt utseende på din bok... Har tittat tillbaka på allt fint du gjort efter vi sågs på träffen, dina julkort är
gör fina och dopklänningen blev perfekt som klar, tänk vad viktigt det är att vara på humör:-) Tack snälla du för blommorna i paketet det hade du inte behövt, roligt att kunna hjälpa till. I dag skall jag åka på kurs
till Scrapfariken i Uddevalla, spännande!
Må så gott! Kramar Ann-Charlotte

http://ann-charlottes.blogspot.com

christine

21 oktober 2011 11:48

Klart att du skulle ha lite nya blommor :=) Ha det så kul på träffen...lite avis.

 
Angelica

Angelica

22 oktober 2011 15:38

Jätteläcker, GILLAR
Ha det bra!
Angelica

http://www.scrapp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards