tyrasmatte

Alla inlägg under april 2008

Av christine - 28 april 2008 22:36

Glömde dessa korten. Som sagt det var ett tag sen jag hade tid att lägga upp lite grejer på bloggen. Kram...

Av christine - 28 april 2008 18:13

Det är inte klokt vad fort det går.I helgen var det konfirmation för min stora pojk. Jag tyckte jag planerade och planerade och så säger det svisch så är det över. Väldigt fin konfirmation,ljus och lätt. Mycket musik och skratt då prästen är en väldigt mysig och rolig person.Presenter fick han i mängder så han var jätte nöjd. Jag tycker att jag inte har fått pysslat så mycket ,men när jag kollade mina kort så var dom rätt många. Här kommer lite grann. det mesta är beställningar.Ryktet går och det är ju himla kul...:=))))

Av christine - 23 april 2008 08:22

Har en sida som ni måste besöka."Bertas stämplar". Dom har många fina stämplar.men framförallt har dom något som många andra saknar och det är att med varje stämpel man köper INGÅR det en passande bit EZ-foam. Hur kanon är inte det. Allting blir ju mkt enklare . För många ggr är den slut när man skall montera men nu har du en som passar perfekt ...SUPERBRA...... Deras inspitationssida är mkt fin oxå. Har tagit tips därifrån.Jag rekommenderar Bertas stämplar. Deras länk ligger bland mina länkar. kram.......

Av christine - 18 april 2008 19:43

pojken är jejas stämpel liksom texten.svamparna köpte jag på mässan i Gbg, men jag kommer inte ihåg från vilken monter det var texten är jejas.

Av christine - 18 april 2008 19:41

det gröna pappret blev väldigt grönt i scannern och det rosa kortet blev mörkare. shit happens.kram

Av christine - 15 april 2008 19:19

Lite nya kort som jag har beställningar på. Ibland står det stilla i knoppen. Man är helt inspirationslös.Så var det när jag skulle göra dessa korten trodde jag skulle bli tokig,speciellt när man har fått hem nya stämplar som man vill använda på en gång. men får hoppas att dom som ska ha dom blir nöjda.Till nalle kortet har jag använt jejas stämplar även texterna -trevlig sommar och soliga kramar är jejas. Resten av motiven kommer ifrån Eat cake graphic.kram

Av christine - 14 april 2008 17:25

Måndagen den 14 April kl 21 tänder vi ett ljus för Engla i våra fönster.

Av christine - 13 april 2008 11:44

Hur tar man sig igenom något sånt här som mamma? Jag känner en oerhörd sorg och smärta över detta med lilla Engla. Jag skulle vilja krama om hennes mamma och säga att hon kommer att komma hem och ni kommer att få det så bra , men det går inte . Jag har en 10 årig dotter och det känns svårt att släppa iväg henne själv till skolan och när hon vill gå till kompisar vill jag köra henne. Men man kan ju inte skydda dom jämt. Varför finns det såna pervo typer  där ute.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards