tyrasmatte

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av christine - 6 oktober 2011 12:45

Hej i Höst vädret. Perfekta dagar att bara sitt inne och mysa i . Denna tiden är ju bara så bäst. Tända ljus och dricka kaffe eller te...Mmmmm. Soppor och grytor blir det mkt till middag  oxå. Bara njuter...hihi

Idag visar jag lite alster som blev gjorda för ett tag sedan, men jag har inte hunnit att blogga dom. Men här kommer dom.....


 

På tal om att njuta.....Detta kortet säger väl allt om det. Stämpeln är från Vilda Stamps, Papper från Pixie Glen Collection och fjärilarna är Nellie Snellen stansar.


 

Ett glass kort. Stansarna jag har använt till att göra "bettet" och cirklarna är från Stamping up. Pinnen är en vanlig glasspinne.


 

Här kommer två till. Områdets ungar kommer och knackar på när dom har ätit upp sin glass, så jag får pinnarna...hahahahah. Dessa korten är perfekta som inbjudningskort till barnkalas.


 

Till sist ett kort till en liten tjej. Nallarna har jag ritat på frihand.

Ja ,det var allt för idag. kram och må så gott.



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards