tyrasmatte

Alla inlägg under maj 2010

Av christine - 27 maj 2010 11:24

Äääntligen börjar man känna av att sommaren är på gång  Det är ju så himla skönt när solen skiner. Båten ligger på sin plats och mannen och barnen har varit ute och fiskat lite grann....tyvärr så har det inte blitt så mkt som dom har fått med sig hem. Jag uppdaterar med två nya kort.

  

Först ut ett bröllops kort. Woj:s fina tårtstämpel finns att köpa hos Marie på Scraplyckan (länk till vänster)

    


  

Ett grattis kort med Prickigforms (länk till vänster) fina stämpel pärlhyacint.  Här har jag stämplat motivet och sedan maskat det. Efteråt har jag inkat in med lite olika distressfärger för att få till bakgrunden Ett ganska enkelt kort.

Det var allt för idag. Må så gott. Kram på er.

Av christine - 15 maj 2010 13:01

Ingen vår utan kosläpp...  och fika  . Kalvarna såg lite konfunderade ut när deras "mammor" sprang omkring som ystra kalvar...  .Vädret var kanon fint och vi fick en härlig dag på landet. Jag fick en beställning på 20 st dopkort för ett tag sedan och nu är dom äääntligen klara.

  


  


 Lilltjejen som skall döpas skall få namnet "LUNA" Vad passar då bättre än att stämpeln är en måne.

  

Allt för idag. Kram och må så gott.

Av christine - 2 maj 2010 15:33

Jag fick förfrågan av Cornelia om jag vill vara Månadens inpiratör på  http://utmaningensblogg.blogspot.com/ . Det är ju självklart en ära, så det kunde jag ju inte tacka nej till. På alstret skulle det finnas ett djur. Ta er gärna en titt in till bloggen och inspireras.

  

Detta blev mitt bidrag. Strandskatan har jag köpt hos Prickig form (finns i mina länkar till vänster) Fyren har jag köpt hos en Amerikansk webshop.


  

En påse att lägga lite saker i till någon man tycker förtjänar det. Allt för idag. Kram på er och må så gott. 

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards