tyrasmatte

Alla inlägg den 9 april 2011

Av christine - 9 april 2011 13:00

Storstädning av altaner och gräsmatta. Underbara vår! Idag blir det premiär grillning...mumma.  och kanske en öl i solen.. Härom dagen såg jag ett sånt himla kul kort inne hos http://vildastamps.com/ Det var en tjej som hade gjort ett saxkort. Man kan köpa mallen på hennes sida,men jag är lite snål och dessutom förstår jag inte holländska. Jag gjorde helt enkelt en egen mall. Så här blev mitt kort.


Detta är tänkt som ett tack kort till en som syr mkt. 


 

Hälsningen skriver jag på baksidan av kortet. Allt för idag. Ha det härligt i vårvädret.  



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards