tyrasmatte

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av christine - 20 februari 2012 19:02

en liten snabbis idag..hihihi . Washi tape....Vad är detta?? Jo, det är en slags maskeringstape, fast i hur många olika färger och mönster som helst. Denna tapen är jättelätt att fästa på allt möjligt. Dessutom är det bara till att dra bort den om du inte blir nöjd med resultatet. Washi tape finns att köpa i dom flesta scrapaffärerna. JAg har bara gjort lite grann med den här. Användningsområderna är hur stora som helst. Det är bara fantasin som sätter gränser...som vanligt 


Här har dottern satt tapen på en pennvässare, klätt in värmeljusen med den och även klätt in en anteckningsbok.  Må så gott. 

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards