tyrasmatte

Alla inlägg den 22 december 2011

Av christine - 22 december 2011 12:47

I år har jag för första gången gjort kanderade Äpplen. Det var ju inte så svårt  Jag skall använda dom till dukningen på Julafton. Senare kan man ju äta upp dom om man vill  Jag har även fått gjort en julpåse med ett ljus i. Det ena är till min Chef och det andra till min jobbarkompis.


8 st Äpplen gjorde jag. Ett åt min dotter upp direkt...sen blev hon illamående... 6 st skall jag ha till bordsdukningen. Visst blev dom vackra. Detta kommer bli ett stående inslag till jul varje år.


Här är påsarna till jobbet. PÅsarna har jag gjort själv från grunden av papper. Handtagen är klippta från andra påsar som inte är så fina.


 

Här är ljusen som står i påsarna. Hoppas att dom blir glada för denna lilla julklapp.

Allt för idag. Må så gott.Kram  

      

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards