tyrasmatte

Alla inlägg under augusti 2011

Av christine - 7 augusti 2011 18:55

Ett kort till en polis som fyller 30. Polis mössan är igentligen en studentmössa som har blivit lite omgjord.

Av christine - 5 augusti 2011 12:06

Ja, inte blir det mkt gjort här hemma dessa varma dagarna. Inget ont som inte har nåt gott med sig. Min nacke får ju sig ett välbehövligt vilande. PÅ måndag är det dags att börja jobba igen, men fram tills dess, så tar jag det bara lugnt och njuter av värmen.


 

Ett bröllops kort med papper från Pion. Dessa ljuvliga papper som man inte kan få nog av.


 

Ett klännings kort. Själva klänningen är från en mall, som jag har hittat på nätet. Förklädet har jag ritat själv. När det är dags att skicka kortet till nån liten tjej, så blir det nog namnet på personen och lite mer dekosar på. Men för tillfället får det räcka så här.


 

Kram på er och må så gott.

Av christine - 1 augusti 2011 21:41

Det är så kul att så många ville vara med i utlottningen. Jag är så glad över att så många länkade till mig och berättade om min candy, fastän det inte var nåt tvång..tack skall ni ha för det.


Nu var det 1 Aug och det har blivit dags att berätta vilka dom två vinnarna är .....

Först ut är vinnaren av det blåa paketet...

 

Ett stort GRATTIS till Rebecca www.beccapysslar.blogspot.com  Hoppas att du skall kunna göra nåt kul med detta paketet.



Nästa paket ut är...

 

Det rosa. Vinnaren här heter Veronica www.svahns.blogspot.com Hoppas att du oxå skall få glädje av sakerna i paketet.

Lämna ett medd om hur jag kan nå er,så att ni kan få skickat era saker till er. Kram på er alla och fortsätt att må gott.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards