tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Julkort....

Av christine - 27 augusti 2011 18:05

Idag visar jag årets första julkort och ett vintage kort.


 

Jaha, årets första julkort. Hmm... var ju inte jätte inspirerad när jag gjorde detta, men man måste ju börja nån gång. Jag har maskat en hel del på detta kortet.Använt Pop Up snow som jag sedan embossat.


   

Ett vintage kort. Pions fina papper. Den fina lilla charmen har jag fått av Pojjo i en RAK. Bilden av flickan är hämtad på en sida med massor av vintage bilder. PÅ den lilla tagen står det "times"


 

I insidan har jag återigen använt pions papper. Allt för idag. Kram.

 
 
Cornelia

Cornelia

27 augusti 2011 18:21

Hujedamej! Jag borde också börja med julkorten, men näää... noll inspiration för sånt NU.

Ditt är superfint!!!
Och det andra kortet är också härligt.

http://www.raggsocka.se

 
stephi

stephi

27 augusti 2011 18:31

Vilka fina kort. Julkortet tycker jag om mycket.

http://www.stephis-kort.blogspot.com

 
Mummylade

Mummylade

27 augusti 2011 18:54

Så ursnygga de var bägge två!!!

http://mummylade.blogspot.com

 
Ingen bild

Christina F.

27 augusti 2011 19:46

Hej!
Jättefina kort du gör, som vanligt och allt annat är ju så fint också. Hoppas bli en stolt ägare till ett så fint julkort. Kram

christine

27 augusti 2011 21:48

hahah...ja, man vet ju aldrig .

 
pojjo

pojjo

28 augusti 2011 00:19

JISSES så snygga kort, ja blev extra förtjust i julkortet... men båda var jätte fina :D

http://pojjos.blogg.se

 
Ziro

Ziro

29 augusti 2011 14:17

Jättefint julkort! Riktigt vintrig känsla! Det andra kortet var också fint!

http://zirosscrap.blogspot.com

 
Nina

Nina

29 augusti 2011 16:40

underbara kort!

http://ninnisscraping.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

30 augusti 2011 14:28

Helt underbart julkort man riktigt kände vinterkänslan även om det är lite för tidigt!
Det andra kortet i vintage stil var också underbart fint :D

 
Ywonne

Ywonne

31 augusti 2011 10:24

Åhhh vilka fina kort !!!!!
Jag måste också sätta igång med julkort...hoppas de blir bara hälften så fina som ditt :O)
Tjingeling...

http://ywonnescrapparlite.directgraphic.com

christine

31 augusti 2011 10:31

Tack så mkt. Klart att dom blir lika bra. Du är ju hur duktig som helst.kram

 
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte

6 september 2011 21:44

Helt underbara kort, gillar ditt julkort med vinterkänsla, borde oxå sätta gång på allvar med julkorten.
Ja skall åka på rekordträffen men åker helt själv utan att känna någon, därför blev jag jätte glad att du skall dit, då finns någon i vimmlet jag känner igen ;-) Essmo kommer oxå...
och säkert fler jag känner igen. Det stora dilemmat är vad skall man ta me´ hii hii
Sköt om dig! / Vi hörs!
Kramar Ann-Charlotte

http://ann-charlottes.blogspot.com

christine

6 september 2011 22:11

Man skall ta med sig ALLT!!! Hahahah

 
Anki

Anki

14 november 2011 14:58

Vilka fina vykort! Gillar speciellt julkortet, väldigt kreativt gjort, tycker om det retro känslan man får.

http://www.gratisjulkort.se

 
Ingen bild

Christina F.

17 december 2011 22:48

Tack goa duktiga Chrisse för att jag fick det underbara julkortet med stugan på. Så underbart fint, som en tavla!
Önskar dig och familjen en riktigt GOD JUL! Kramar

christine

18 december 2011 10:14

Hihii..klart att du skulle få det. God Jul på er oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards