tyrasmatte

Alla inlägg den 3 november 2010

Av christine - 3 november 2010 17:15

Idag har jag fått pysslat en tändsticksask, tandpetsask och ett melitta filter.


  

tomte motivet kommer från ett ark med bara såna här fina tomtar på. Arket kommer ifrån Papirdesign. Jag har lagt crackle paint på motivet, men det syns inte här...tyvärr.


  

Vid juletid så kommer man ju att äta så mkt mat,så tandpetare behövs alltid. Här har jag klätt in en ask med petare. Sedan har jag tagit min word window punc och gjort ett hål så man kan se petarna. Pappret kommer från Papirdesign.


  

   Lite från alla håll.....


  

Sist men inte mins ett melitta filter. Här har jag inkat och distressat och kladdat lite i allmänhet...hihihi.Dessa fick jag räddat ur slasken igår. Min man tyckte att dom var för små, så han köpte nya och slängde dessa. När jag inte kunde hitta dessa på sin vanliga plats och han berättade vad han hade gjort så blev det ett skrii..  ..som tur var kunde jag fiska upp dom utan att dom hade blivit kladdiga....    Tack för idag. Må så gott. Kram. 

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards