tyrasmatte

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av christine - 17 oktober 2010 21:55

Ursäkta röran!!!! Jag håller på att ändra lite färger och bakgrunder i bloggen  , så det är nog lite olika färger och så. STÅ UT...jag är snart klar...  . 

Av christine - 17 oktober 2010 20:04

Usch, jag har blivit lite dålig på att ladda upp nya saker. Tiden räcker inte till. Här kommer iallafall ett nytt kort. JAg har suttit idag och gjort lite mera ljus, dom ser ut ungefär som dom jag redan har gjort, så jag visar inte dom. Just nu är det mkt jul ljus som är beställda.


  

Här är kortet. Jag har lånat stämpeln från en kompis, så jag kommer inte ihåg varifrån den är. Även textstämpeln på tagen kommer ifrån samma stämpelset. på bilen har jag använt lite crackle paint.

  

Vet inte om det syns så bra, men det är jätte fint i verkligheten.JA det var det. Må så gott och tack till alla er som hälsar på mig. Kram Christine  

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards