tyrasmatte

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av christine - 24 augusti 2010 13:02

Idag är det verkligen inget kul väder. regn och storm..fy, det känns verkligen som om sommaren är slut nu. Skolorna har börjat och poolen är städat.  Jag har äntligen fått gjort mig en ...ja, jag kallar det för en dragspelsmapp.   Jag vet faktiskt inte vad det heter igentligen. Vad jag skall ha den till vet jag inte heller, men den är säkert jättebra att ha......  


  

Jaha, så här ser den ut.


   Den va lite pillig att göra. Mkt att scora och skära.


   Så här sser den ut öppnad. Jag har gjort 8 st fack som mäter 7 1/2 inch x 5 inch. Jag fick inspiration till denna hos denna tjejen http://www.danniesdesigns.com/my_weblog/video_tutorial/ Tack för det. Allt för idag . Må så gott.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards