tyrasmatte

Alla inlägg den 5 april 2010

Av christine - 5 april 2010 22:18

Plötsligt händer det!!!!!! Jag lägger upp nåt nytt   Påsken är över och därmed oxå julen. JA...dom säger ju att julen vara ända fram till påska....   Det har varit en härlig Påsk. Solig och varm. Mor och far var här som vanligt på påsk och dom brukar alltid sova över. Det är mysigt att vakna på morgonen och ta en morgonfika innan man sätter igång med frukost till alla. Det bästa med dagen efter är att man äter alla resterna från påskbuffen. JAg tycker nästan att det smakar godast dagen efter. Därefter gör vi oss iordning och tar en härlig långpromenad. hmmm....härligt. Men ny vecka och nya tag. JAg gjorde en vinflask förvaring/hållare, jag vet faktiskt inte vad det kallas för, men så här blev den iallafall.

  

locket har jag målat med craqckle paint och sedan chalkat det en aning. Klätt det uppe på med band och blommor i olika sorter och storlekar. Pappret som jag som vanligt inte kommer ihåg vad det heter har jag köpt hos Marie på Scraplyckan. Ihållaren finns det en flaska som mor och far fick i påsk present.

    

Så här ser locket ut i närbild. Allt för idag. kram på er och må så gott.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards