tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Produktiv igen...

Av christine - 19 augusti 2009 23:54

Gjorde två nya kort idag. Nu bara det forsar ur mig....hehe


Allt för idag. go natt.

 
 
Johanna

Johanna

20 augusti 2009 19:16

Vad fina kort, jag blir riktigt inspererad. Så mång besökare du har, för mig går det trögt! Men kolla gärna in min blogg: www.flower-power-and-peace.bloggagratis.se/

http://www.flower-power-and-peace.bloggagratis.se

 
ScrapLyckans Marie

ScrapLyckans Marie

21 augusti 2009 07:59

Ojojoj vilken energi du har!
Jag är imponerad av allt fint du skapat.
Kom ut o ta en fika nån dag om du känner för det.
Kram

http://scraplyckan.blogspot.com

 
Veronica

Veronica

22 augusti 2009 14:47

Jättefina kort! Jag tycker så mycket om den här vintage looken.

Ha en riktigt bra helg!

http://www.veronicasscrap.blogspot.com

 
rebecka

rebecka

22 augusti 2009 14:59

jättesnygga kort! :) den där babystämpeln var jätte söt ! :D

http://www.rebeckascrappar.blogg.se

 
Lisbet

Lisbet

26 augusti 2009 08:00

hej å och nu har scrapblocket släppt ser jag. Du gör underbara kort med härliga färger. I like it. Väskan är bara HELHÄFTIG också.
Titta gärna in til mig om du har tid över.

http://www.digiscrapp.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

27 augusti 2009 18:43

Oj, vad länge sen jag tittade in här och så många fina kort det fanns att beskåda !
Kram!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
Linda

Linda

28 augusti 2009 11:08

Åh, så fina kort!! Den stämpeln med barnvagnen är ju bra för söt!

Blir lite fundersam..... har dig med på min blogglista, men jag får ingen notis om när du uppdaterar.... och jag kikar ju alltid i min kontrollpanel efter uppdateringar, därför har jag missat att gå in här och kika jättelänge nu. :-( Det är lika med en annan blogg jag gärna besöker, hur ska man komma ihåg alla, om det inte syns när det sker uppdateringar? Suck. Nåja, ska titta noga nu, i alla fall!

Kram

http://scraplinda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards