tyrasmatte

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av christine - 28 juli 2009 18:01

Idag har det varit riktigt härligt väder faktiskt. Blåst har det gjort,men det har inte regnat. Jag har fått tvingat mig själv till att göra ett kort idag. Inspirationen är borta, Så det fick till att bli att ta en norsk tidning"ett trykk" och helt enkelt kopiera av ett kort. Tänkte lite att då kanske inspirationen kommer av sig själv....njää. Så här blev kortet iallafall.


Det är Norskan Mariann Isaksen från Larvik som har gjort orginalkortet, men som jag nu har kopierat av. Så här blev mitt kort. Tyvärr kan jag inte visa hennes, utan då får ni gå in på hennes blogg www.mariann.no.  Stämplar är från: Scraplyckan, high hope stamps,jejas stämpelset,slöjddetaljer och några kommer jag inte ihåg.

Blommor från: Stämpelstudion och scraplyckan.

Knappar från: sy affärer

Spetsen från: en auktion.

Bling från: stämpelboden.

resten är från lite varstans.

Ett beställnings kort till ett par som skall gifta sig.

stämpel kronan köpte jag på en loppis ,så jag vet inte var den kommer ifrån

Blommor från stämpelstudion, likaså tagen.(inkidos)

Bladen har jag stansat ut i cuttlebuggen.

Bandet köpte jag på göksäter på Orust .

Pappret är vanligt cs  och Majas vänner.

Perfect pearls som är inköpt hos Stämpelstudion

Hjärtat har jag embossat vitt och satt pp på


Ett litet kort på våran goa "tyra" måste jag lägga med idag. Mitt 3:e barn....hehehe

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards