tyrasmatte

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av christine - 10 juli 2009 11:07

Usch vad det är tråkigt att det regnar. Det var ju tvunget att komma lite för det var ju såå tort, men det är tråkigt ändå.Men det blev ju lite pysslat i stället. Höll LInda/Zanya sällskap hela dan igår. fick gjort ett kort. Jag tillbringade dagen med att lära mig måla med Tombow pennorna....lättare sagt än gjort. Men övning ger ju färdighet säger dom.

Alla saker jag använt på detta kortet finns hos Stämpelstudion. (se länk vid sidan)


Ett beställnings kort. Tagen är från Maja design. Stämplat "carpe diem " på enligt önskemål. Fågeln finns hos Scraplyckan. (se länk vid sidan)

Insidan har ni sett förut...hihi. liknar tidigare kort jag har gjort. Bara namnen som ändrar sig.

En närbild på ringarna som jag bara älskar. denna stämpeln finns hos high hopes stamps (se länk vid sidan) här har jag satt lite glitter lim på stenen. visst ser det ut som en riktig diamant.Kram på er och simma lugnt.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards