tyrasmatte

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av christine - 1 juli 2009 11:24

Igår var det äntligen dags för pappsen att få användning av sin present som han fick i Aug förra året. Det har varit svårt att få till en dag pga att det får inte blåsa nåt Och bor man på västkusten så...... Men ,nu kom han ivär iallafall. Jag har gjort två tack kort till 2 dagmammor, där barnet skall sluta för att gå vidare till skolans värld. Efter önskemål blev det två ganska enkla kort.

Visst ser han lite förväntansfull ut, min älskade pappa.


Ja, igentligen inga märkvärdigheter. Lite cs ,bokstäverna är stansade med cuttlebuggen.Cirklarna är stansade med en punch från Stamp it up. Ha det så gott i värmen. kram

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards