tyrasmatte

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av christine - 20 juni 2009 16:57

Åh, jag är så nöjd och glad med midsommar aftonen igår. Vi klarade oss från regn hela dan. Solen tittade tom fram när vi var och dansade runt midsommar stången. Tröjorna åkte av och man bara njöt av det fina vädret.


Vi hade för säkerhets skull plastat in altanen med en presenning, jätte varmt och mysigt blev det.senare på kvällen kom regnet, men det gjorde inget för då satt vi och hade det sååå bra.

Lavendel är en blomma jag tycker är så fin oxå doftar den ju så gott.


Här kommer dom bärandes på stången. Mkt folk som vanligt.

Midsommar är en fantastiskt underbar tid. Folkdansarna är så fina i sina dräkter och man känner sig så Svensk.

Nu står den snart på plats och dansen kan börja.

Ett kort till en vännina som fyller år idag. Har varit och fått tårta och kaffe ...idag oxå..mums.

Ha det så bra .kram

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards