tyrasmatte

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av christine - 5 maj 2009 11:32

Vilken vår vi har!!!! Tyvärr blir man ju ganska bortskämd, så när det blir "riktigt "vår väder tycker man att det är skit.Det får gärna för min del "bromsa" upp lite så att det finns lite blommor och grönt kvar till skolavslutningarna. Usch, det är inte många veckor kvar nu till sommar lovet. Inte utan att man kan bli lite stressad.Inspiration har det inte varit nån brist på. Oj, vad jag har fårtt gjort mkt. Här kommer lite smakprov vad jag har åstadkommit.

Först ut är ett bröllops kort i rött och vitt.Ganska sparsmakat. Cs har jag stansat med Martha Stewart punchen. Det röda mönstrade pappret är stansat med en stans från Stampitup.

Detta kortet skall till samma beställare som föregående kort.

Ett dopkort. Embossat texten i babyblått. Det söta pappersbandet från Scraplyckan har jag chalkat lite.Som vanligt är jag otroligt dålig på att komma ihåg varifrån pappren kommer ifrån.

Här har jag lekt och pusslat med Stämpelbodens roliga stämplar.Pojken är igentligen Magnolias student pojk som jag har gjort om till en konfirmand.

Här har jag återigen använt Scraplyckans fina pappersband. Sen har jag gjort blommorna lite tre:d aktiga genom att sätta på små bitar av blommorna uppe på själva stämpeln

Detta kortet såg jag i en blogg på en amerikans sida"stopandstamptheroses"Länk till den sidan finns i kolumnen till höger.

Ja, inte så mkt att säga om detta kortet.

Ursöta pappret har jag köpt hos Linda på Stämpelstudion.

Jaha, ett grattis kort till. Jösses jag är verkligen urdålig på att beskriva mina kort  :=)) Ni får helt enkelt bara titta . Det var det för denna gången kram på er och må så gott.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards