tyrasmatte

Alla inlägg den 21 april 2009

Av christine - 21 april 2009 15:18

I Lördags var det scrapträff  i Nödinge. Det var Emelie som vanligt hade ordnat allt så bra. God mat och trevligt sällskap kan det bli bättre. Lite utmaningar fanns det oxå för dom som ville va med på det. Kag var bara med på en denna gången. Jag hade ett litet pyssel med en byrå som tog sin tid att göra. Denna lilla byrå skall till min guddotter som snart fyller år, hon gillar små saker och vad är då bättre med en liten byrå att kunna fylla. Sen har jag gjort en del student kort. Jag vet att det kommer att komma in beställningar ,så jag tänkte ha lite framförhållning och börja i tid.


 

Rosa och lite bling! Det gillar väl dom flesta små tjejer.

så här ser den ut från sidan.


Detta kortet gjorde jag till utmaningen på scrapträffen. Det skulle vara grönt, turkost och brunt, Med röd som accent färg.


Denna grodan blev jag lite tokig i. JAg fick låna den av en tjej som satt jämte mig på träffen. (kommer tyvärr ej ihåg vad du heter, men tack så mkt för lånet). Igentligen kastar han iväg en oliv, men jag tyckte att han kunde kasta iväg student mössan istället.


 JA, en magnolia stämpel och papper från Inkido så blir det så här.

Ytterligare en stämpel från Magnolia.


Sista kortet för idag. JAg tror att stämpeln kommer ifrån stämpelboden(är inte säker). Tack för idag . Må så gott Kram.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards