tyrasmatte

Alla inlägg den 17 april 2009

Av christine - 17 april 2009 12:20

För ett tag sedan gjorde jag en sparbössa av ett gammalt tvättmedels paket. Tanken var att göra den "inbrotts säker" Från mig....hihi. Nu så är jag inte lika säker på att det var en sån bra idè. Jag kommer ju inte åt dom...."surar lite". Men jag ska försöka hålla mig ett tag till innan jag "bryter mig in".Pappret är från Melissa Francis,den stansade bården har jag gjort med en punch från Martha Stewart och B:et kommer jag inte ihåg varifrån jag köpt. B:et står för besparingar.




Hålet ser större ut än vad det är...jag lovar. mina fingrar kommer inte in...hihihi.



Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards