tyrasmatte

Alla inlägg den 15 april 2009

Av christine - 15 april 2009 11:27

Jaha, så var påsken över. Tjoff....så slängde jag tillbaka påsk sakerna i lådan. Fyyy, vad fort det går. Helgen har varit väldigt skön, med massa god mat och underbart väder. Mamma och pappa var här på påsk afton och sov över till påsk dan. Det är himla mysigt tycker jag när dom gör det.Inte har jag pysslat nåt heller,har inte riktigt ron i kroppen att göra så när det är solsken ute. Det blir till att visa upp "gamla" saker jag gjort som inte blivit av att jag lagt upp. Tänkte att jag skulle sätta mig en stund i dag, när jag städat färdigt.

Först ut är ett grattis kort till en kompis som både har förlovat sig och ska ha en bebis. Ett väldigt enkelt kort.

Det har även blivit ett flask kort. Söta lilla Mimosa flickan från "bildmålarna". Henne har jag fått låna av min vännina.Inkidos fina papper.

Ytterligare ett grattis kort. Killen som ska få detta gillar svart och rött.

Ja, det var väl det för idag. får väl se om det blir nåt mera kanske.Kram på er.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards