tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Ja, det är våren!!!

Av christine - 4 mars 2009 10:35

Åhh, jag känner att våren är på väg!!! Mars utmaningen på SS är  ett påsk kort eller ett vår kort. Jag har gjort ett påsk kort. Vilket passar så bra , för jag har nämligen haft turen och äran att få använda Scraplyckans nya stämplar. http://www.scraplyckan.e-butik.se/body_main.asp Dessa fantastiskt söta stämplar kommer att släppas på mässan i gbg den 7 Mars. Denna lilla goa påskkärringen och den lilla fågeln var jätte roliga  att färglägga. Marie på scraplyckan har verkligen lyckats att få till så fina stämplar. Jag har även använt min nya stans från Martha Stewart.





 En ny lo har det blivit oxå. En väldigt "ren". Jag har liftat vikningen av blommorna från en lo jag har sett på någon sida.



Jag ville göra ett kort utan stämplar och med mina halv stenar. Så det blev att jag gjorde ett egetr papper. Jag satte tre olika blomstämplar på en akrylkloss och stämplade på. Det blev himla gullig papper om jag får säga det själv.

 
 
Kicki

Kicki

4 mars 2009 20:43

Så mycket fint du gjort! :0)
Färgerna är så våriga och härliga!!
Kram Kicki

http://kickansblogg.blogspot.com

 
NetteR

NetteR

5 mars 2009 09:45

Så söt stämpel!!

http://netter.bloggagratis.se

 
Karolina / karehed

Karolina / karehed

5 mars 2009 20:26

Hos dig har visst våren kommit! :)
Härliga alster i underbara färger. Ditt eget papper är väldigt fint.

Kram Karolina

http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

14 mars 2009 22:23

Å, så mycket vårigt fint! Gillade verkligen korten och hur du har använt halvpärlorna som ram runt fotot på LOn. Så fint!
Kram!

http://cathspyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards