tyrasmatte

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av christine - 18 februari 2009 09:43

Har gjort mitt första lilla pin-up kort. Denna stämpeln fick jag låna av tattoorosen när vi träffades på stämpelstudions workshop. Det var en liten utmaning med denna atämpeln för att det krävs ett litet tuffare kort. Jag brukar ju bara (nästan) göra lite gulligare kort, men nu var det dags att prova ett litet tuffare. Min barndoms vän Fredrik Tror jag uppskattar detta kortet..hihi... Hans mamma fyller år dagen innan honom, och hon ÄLSKAR Elvis. Passar ju bra med denna stämpeln från Stampsmith då.Det rosa kortet har jag använt ett papper som kommer från Scraplyckan. Det är lite vintage stil på det. Otroligt fint. Tagen är oxå därifrån.  Nu skall jag åka till Ikea. Dom har premiär/invigning idag. Dom har Ja, det är inget nytt Ikea, dom har bara gjort om lite grann. Typ....hela Ikea. Har inte varit där på ett tag, för det har inte funnits nåt att köpa. Ska se om jag hittar några roliga burkar och några s-krokar. Må så gott. kram

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards