tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

kul att pyssla

Av christine - 20 januari 2009 15:32

 Oj, vad jag har pysslat...hihi. På denna sidan fick så många roliga mallar.    http://www.stampington.com/html/tempting_template_index.html

Jag gjorde några förra året. Bla dopklänningenoch ett vik kort. Nu har jag gjort en kopp som jag har fyllt  med te-påsar och några grissini kex. Himla gullig att ta med om man ska på te hos en kompis.Darrrling tror jag det var på Svensk Scrapbooking som visade hur man kunde göra annorlunda bokmärken. Jag nappade direkt och gjorde ett. Såååå lätt. Bara några vik så var det klart. Det lär nog bli några till. Här kan ni kolla hur man gör.http://www.svenskscrapbooking.se/forum/viewtopic.php?f=72&t=12111 Sen har jag gjort en liten väska, som jag sett på stampinup.com. Lite trixi tycker jag med alla olika inch mått. men det gick efter ett tag. Måste bara få visa min azalea som står på köksbordet. Jag älskar vita blommor. Visst är det snyggt?? vi ses.....

 
 
Karolina  / karehed

Karolina / karehed

21 januari 2009 19:33

Så mycket nytt och fint du gjort. Gillar speciellt den snygga tekoppen med rolig fyllning. En perfekt gå-bort-present!
Ha det gott, kram Karolina

http://www.karolinasscrapblogg.blogspot.com

 
Cath.

Cath.

22 januari 2009 22:35

OJ! Så mycket fint du har lagt in! Jag har något till dig i min blogg! Kram!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
Ingen bild

Katrin

26 januari 2009 19:29

Hej Christine! Så lustigt att jag skulle råka hitta din blogg! Så mycket fint du gör och vad du utvecklas hela tiden. KUL!!! Den lilla blomman på väskan här känner jag igen, hehe. Gå gärna in på http://www.tingtura.se/blog/ och se vad som hänt mig. Annars ses vi väl på mässan snart.
kram, Katrin (som satt mittemot dig på Orustträffen 08)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards