tyrasmatte

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av christine - 9 januari 2009 15:58

Nytt år , Nya löften.Nä jag har faktiskt slutat med löften. Kan inte hålla dom.En eloge till dom som kan..Nu har vardagen kommit tillbaka. skolan har börjat och mannen har börjat jobba efter att ha varit ledig hela julen.Man har ju vänt på dygnet ganska rejält, så det känns att gå upp kl 7 igen. Denna veckan gick ju trots allt fort. Vi var och åkte skridskor på våran sjö "Ingetorp". Hur mysigt som helst. Den var rejält tjock, men det är lite pirrigt ändå. På vissa ställen var isen så klar att man såg rätt ner till botten. Tyra var som bambi hon försökte springa efter en boll vi hade med oss. det gick ju bra, värre var det när hon skulle stanna.... ooouuuuiiiii..... minen när hon gled förbi bollen var obetalbar:=)))Fika hör ju till likaså stekt ägg på macka och hembakade bullar med varm choklad...MuMs. Lite pyssel har det oxå blivit.Kramar på er och må så gott.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards