tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Jag har inte försvunnit!!!!

Av christine - 20 november 2008 19:43

Hallojsan!!! Jaha.. då har det gått typ ett ..tag sen jag skrev nåt här inne. Det känns ju inte så bra, för det kan bara betyda att jag har haft alldeles för mkt att göra. Plus att vi har varit i Egypten två veckor oxå. Hmmm, Det var skööönt. Värme, sol, bad, snorkling, god mat och gott att dricka varje dag. Buhhuuu... Jag vill tillbaka. Det blir garanterat en tredje gång och kanske en fjärde. Vi får se. tillbaka till vekligheten är man ju nu iallafall. Jul i affärerna och höst stormar ute. Kan det bli mer svenskt än så?Jag har fått gjort lite pyssel.. Det tar lite tid när man har så mkt att ta igen. Alla bloggar man vill gå in till och kika på allt som alla har gjort när man varit borta. Jösses.. vad alla har varit kreativa. Inspiration finns det gott om och det är ju bra.Jag har fått gjort ett grattis kort till en dam som fyller 60. Hon tycker om starka färger och mkt bling bling. det är ett beställnings kort, så jag känner henne inte själv, men jag hoppas att beställaren blir nöjd.Jag tycker iallafall att det blev färg glatt. Sen har det blivit ett flytt kort. Desssa husen är ju för gulliga.Ett grattis kort som är liftat  från "bibbisdillerier" http://bibbisdillerier.blogspot.com/jag älskar hennes kort.Detta kortet är till min vännina som för tillfället är i HongKong med sin man. På tal om mannen så ska han oxå få ett grattis kort dom fyller dagarna efter varandra.Sen har det blivit lite julkort och några tags som man kan sätta på paketen till jul. Dom var himla kul att göra och super lätta . Nä, nu skall jag och min dotter gå igenom vad hon skall ha på sig på klassfesten i morgon. Jag har även lovat henne att hon skall få kolla lite i min smink väska. Hihihih... tänk när man gick i fyran och skulle på fest och HAN skulle komma ja det var tider det. Ha det så gott kramar på er.

 
 
suz

suz

21 november 2008 07:25

Vad fina kort och många,härliga tags. Ha en bra helg kram

http://kortmaja.blogspot.com

 
Veronica

Veronica

21 november 2008 09:10

Åh vilka jättefina kort du gjort!

Speciellt korten med husen! Har också den stämpeln, så användbar tycker jag när man kan klippa isär husen och få en massa olika varinter!

Har du fått mitt mail ang. Hulda best? har iallafall lagt in best. nu äntligen och nu återstår väl "bara" några veckor väntetid...

kram kram

http://www.veronicasscrap.blogspot.com

 
Karolina/karehed

Karolina/karehed

21 november 2008 10:09

Så roligt att se lite nytt hos dig. Dina kort är jättefina. Gillar husen, så härliga!
Ha en skön dag och trevlig helg! Kram Karolina

http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

 
clarellis

clarellis

21 november 2008 13:03

Vad härligt det låter med en semesterresa nu när kylan kommit.
Gillade "marianne"kortet väldigt mycket.

http://clarellis.bloggagratis.se

 
Petra Karlstrand

Petra Karlstrand

21 november 2008 15:19

Underbart fina alster - oj vad jag gillar husen, varifrån är de????? Tagsen var oxå himla söta!

http://trolletspyssel.blogg.se

 
Ingen bild

petraso

21 november 2008 19:13

Kanon fina grejer!!!
Åh va söt Den lilla hunden är med renhorn? har du den stämpeln???

Såååååå söt!!!

 
Annica H

Annica H

21 november 2008 21:50

Oj va mycke snyggt!!! Det syns inte att du har varit borta! Eller har du "tjuvpysslat" på semestern? ;)

http://annicah.wordpress.com

 
Zanya

Zanya

25 november 2008 16:42

Nejmen där är du ju :D Vad underbart ni verkar ha haft det..*inte så lite avundsjuk* ;)
Välkommen hem igen ;)
Kramar!

http://www.zanya.tk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards