tyrasmatte

Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Rubrik saknas

Av christine - 30 september 2008 19:45

Ihelgen som gick var det scrapträff i Utby. Det var mkt trevligt. Madde som hade träffen hade lagat mkt god mat.Det bästa var att hon vann en cuttlebug, den var hon väl värd.Det var så kul att få träffa morfen, neliz, emelie och kada.Jag fick gjort en hel del. Jag hade bestämt mig för att göra julkort. Det är en hal massa som ska göras så man får ta alla tillfällen som ges.Jag satt mittemot bella "bellis4". Vi skrattade gott hela dan. Kul att träffa dig. Stackarn hon satt mest och begrundade hur jag jobbade. Med penna och linjal. Jag har nämligen ingen sån där käck skärmaskin. Så mina saker är verkligen home made.Hon tyckte iallafall synd om mig så det blev att jag lånade hennes skärmaskin"väldigt smidigt"Jag blev så himla inspirerad av hennes los, så jag satte mig på söndagen och gjorde några stycken.Dom blev väldigt enkla, men jag är nöjd.Ett grattis kort har det blivit oxå.Ursäkta den dåliga bild kvaliten. Jag tog korten i kväll i vardags rummet. Ja... jag vet . men, jag ville så gärna lagt upp dom och kunde inte hålla mig tills i mån. Ha det så bra

 
 
Karolina / karehed

Karolina / karehed

30 september 2008 20:09

Wow, vilken kavalkad av härliga kort och layouter!

http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

 
suz

suz

30 september 2008 20:12

O herre jösses vad mycket fint du har skapat.Jättemycket fint
Kram

http://kormaja.blogspot.com

 
TinaStina

TinaStina

30 september 2008 20:18

Oj vilken massa fina grejer du gjort! Och så mycket också! Jag gillade det första födelsedagskortet extra mycket, det var så läcker form och härliga färger.

Var själv på scrapträff i Stockholm i helgen och fick hela ETT kort, EN tändsticksask och EN LO gjord...

Kramar!

http://tinastinasscrap.blogspot.com

 
Scraptroll

Scraptroll

30 september 2008 22:14

Oj vad du har varit kreativ..alltihop var jätte fint men bäst gillade jag kortet "NorthPole"

http://mylifeon.blogg.se/scrap

 
rebecka/bleckvard

rebecka/bleckvard

1 oktober 2008 07:04

oj vad mycket du hann med! mycket fina kort och lo´s! :D

http://www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

 
clarellis

clarellis

1 oktober 2008 08:32

Oj vad mycket du hann med på träffen...trode att det mest snackades på sådana träffar ;-)
En massa fina kort & LO.

http://clarellis.bloggagratis.se

 
Lotta (Lof)

Lotta (Lof)

3 oktober 2008 15:24

Oj så många kort att titta på. Tog lite tid att ta sig genom dem alla - de är så fina så man tittade länge på vart och ett av dem.

Snacka om att du varit produktiv på träffen - var den hela helgen??

http://www.lottasvra.blogspot.se

 
zornitsa

zornitsa

5 oktober 2008 13:18

Oj vad mycket du hunnit med... fantastiskt :) Korten är såå fina, favoriterna är födelsedagskortet och Let it snow :)

http://scrapparazzi.bloggspace.se

 
Ingen bild

Bella

5 oktober 2008 21:51

Halloj!
Tusen tack själv för trevligt sällskap! Jag hade jätteroligt och har säkert förlängt livet en hel massa med tanke på din "skärmaskin" (eftersom jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen när jag såg den...) Superfina LO´s! Kramar från "bellis4"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christine - 1 januari 2013 14:10

Av christine - 6 december 2012 11:44

Var hos min härliga vännina anne för en tid sen, Provade då på att smälta in vax på papper. Här har jag använt en vanlig papperpåse och lagt på vaxet och smält det med ett strykjärn, och sedan skrynklat det lite. Gjorde likadant med tagen. Stämpeln s...

Av christine - 29 november 2012 12:33

Glömde ju dessa..hihihi

Av christine - 29 november 2012 12:14

Har fått gjort lite ljus. Det börjar att komma in förfrågningar och det är ju alltid kul. Fick även lite lust att dekorera mina galgar från ikea. (galg humor....hihihi) ...

Av christine - 18 oktober 2012 11:30

Hösten är här med regn och blåst. Inget konstigt här på västkusten, vi är vana vid att nästan blåsas bort varje dag....suck! Ni som är inne hos mig vet att jag har varit riktigt urusel på att uppdatera min blogg. eller rättare sagt urusel på att py...

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards