tyrasmatte

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av christine - 18 juli 2008 19:14

Den här utmaningen fick jag av en tjej jag inte kommer ihåg vad hon heter. Jag råkade deleta hennes medd. Men här är frågorna och svaren.

Sån här är jag:



1. Hur gammal är du om fem år?
43 (shit)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

min familj


3. Hur lång är du?
1.68

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Mamma Mia

5. Vem ringde du senast?
Fredrik (en kompis)

6. Vem ringde dig senast?
Min man ( han undrade vem jag pratade med) :=))


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det var ett mms.En bild på min kompis solandes i Spanien.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
För 8 timmars sen

11. Vilken ögonfärg har du?
grönmelerade

12. När vaknade du i dag?
Kvart över sju. Gick och badade i havet.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Det strålar en stjärna...

14. Vilken är din favoritplats?
I soffan med en pläd över benen och en kopp te,tittandes på Morden i Midsomer

15. Vilken plats föredrar du minst?
toan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis där jag är idag ,med min familj runt mig.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att någon skulle dra i mitt långa hår.( jag la det alltid över kudden så det hängde ner över kudden och sängramen. Det var väldigt långt.)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min hund Tyra. Hon har så många ansikts uttryck.(trots att hon är en hund)

19. Hur stor är din säng?
Dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Många. En under huvudet en bakom ryggenoch en mellan knäna. :=))

23. Hur många landskap har du bott i?
ett. Västra götaland

24. Vilka städer har du bott i?
Göteborg och Kungälv

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

26. Är du social?
Mycket

27. Vilken är din favoritglass?
Triumf glass, marsipan. (Görs inte längre)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Choklad pudding

29. Tycker du om kinamat?
japp

30. Tycker du om kaffe?
Näpp

31. Vad dricker du till frukost?
te eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Alla, när jag väl har lyckats vända mig med alla kuddar

33. Kan du spela poker?
ja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja!


35. Är du en beroendemänniska?

hmmm..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja 2 st

37. Vill du ha barn?
jag har två

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska och lite italienska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet ibland bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu blir det mkt scrapsaker. Men annars är det kläder och inrednings prylar.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Morden i Midsomer

44. Kan du rulla med tungan?
Yes

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min man

46. Sover du med gosedjur?
Nej, Det får inte plats pga hund, barn,kuddar och en man

47. Vad har du för ringsignal?
Nokia tune.(vet inte hur man gör när man laddar hem)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja... det ligger väl nåt uppe på vinden.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ingenting

50. Flirtar du mycket?
ja... det är härligt

51. Kan du byta olja på bilen?
Tvingas jag under hot så...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Min bästa väns dotter.

54. Läser du någon dagstidning?
Gp och Gt

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja.. Drömhem och trädgård.

56. Dansar du i bilen?
Självklart... kommer det en go låt kan man ju inte sitta still.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna Favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköps lista när vi skulle till Maxi

59. När var du i kyrkan senast?
I Maj

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Wow... Ska man komma ihåg sånt....

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 veckor. bilade i europa



Jag utmanar vidare:


Veronica 69: http://www.veronicasscrap.blogspot.com/

ejm: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se/

Petraso: http://petraso.blogspot.com/

zanya: http://zascraps.blogspot.com/

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards