tyrasmatte

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av christine - 13 juli 2008 19:52

Hej. Nu var det jääääätte längesen jag la upp nåt här i min blogg. Men ibland finns det bara inte tid till allt man vill. Nu har jag börjat min semester, så nu skall jag försöka hinna ifatt.Jag visar lite grann av vad jag gjort den sista tiden. Att lägga upp varje alster som man gör det funkar inte längre. Utan det får bli lite då och då.Ett pennställ till mina pro markers har det blitt. Ganska simpelt ,men det får duga så länge. Två julkort har det blivit oxå. Det kliar lite i fingrarna när jag ser mina jul stämplar som bara ligger där och väntar. Ett hängel kort fick jag ihop, fast det var igentligen bara ett prov kort för jag ville prova hängeln. Siså nöjd med den. Det svart/vita gjorde jag till en utmaning på Orust scrappen, även sommar kortet blev till där. kortet med trädgårds tema är inte riktigt färdigt. Vet inte vad det skall användas till. Sen har jag gjort ett kort efter en skiss i en tidning, där man skulle göra sin egna blomma. Det kortet blev jag nöjd med. gillar det skarpt. Sen ville jag prova att altra en burk. Carpe diem stämpeln är ju sååå fin. I burken ligger lite aforismer om livet. Nu till det bästa av allt. Mina sarah kay stämplar har kommit. ÅÅÅÅÅhh vad dom är söta. Målat med promarker pennorna och gjort ett kort. Lite annat pyssel har det blivit oxå. Jag har deucopagat några klädnypor,hjärtan och ett ägg. Ja, det var det ha det så gott kram

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards