tyrasmatte

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av christine - 15 juni 2008 12:48

Fy, vad deppig jag kände mig igår när Sverige förlorade. Det blev gravöl istället för firande.Idag är det perfekt väder att sitta inne och pyssla så har jag pysseltorka (suck).Jag siter och tokglor på mina grejer och inser att jag behöver köpa nytt för att få ny inspiration. Just nu känner jag bara... been there, done that, tried that, didn`t like that....NÄ skall åka och hämta dottern nu som har varit på pj party hos kompisen. Lär vara trött för det blev inte mkt sömn förstod jag av henne när jag pratade med henne i telefon.Ha det kram

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Skapa flashcards