tyrasmatte

Alla inlägg under mars 2008

Av christine - 26 mars 2008 16:21

ännu ett grattis kort .det blir några stycken

Av christine - 26 mars 2008 16:18

en liten flicka jag målade idag.

Av christine - 24 mars 2008 21:27

Ett kort till en person i min närhet som inte mår så bra just nu. PÅ insidan står det lite mer, men det är privat.......

Av christine - 24 mars 2008 21:24

Ett "prova på" kort. Har köpt acryl pennor som jag ville prova. Gjorde ett eget blom motiv

Av christine - 24 mars 2008 21:22

kul att göra ett rosa kort. passar bra till en liten prinsessa.

Av christine - 23 mars 2008 19:53

Så, då har jag äntligen fått gjort lite nya kort. Jag fattar inte hur alla andra hinner med att göra så mycket kort. Påsken kom och gick. Men det är alltid mysigt när man kan umgås med släkt och vänner.Mina blommor som jag planterat ute, önskade väl sig inte -10 grader, men dom får stå inne tills det blir lite mildare.Jag längtar sjuuukt mycket till mässan nu på lördag och söndag. Hoppas bara att jag har råd att köpa allt jag vill ha. Nu får ni ha det så bra så hörs och syns vi. Kramiz Tyrasmatte

Av christine - 17 mars 2008 13:54

Var tvungen att ta kort på snön som kom idag .vi har inte haft en snö flinga på hela vintern och så var den tvungen att komma nu när vårkänslorna precis hade börjat att spira.

Av christine - 15 mars 2008 16:07

Man fick ju inte direkt några vårkänslor när man ser på dessa korten, men det blir lite knas nu när jag försöker att lägga in mina alster på bloggen. Jag har faktiskt idag varit ute och tagit lite vår kort. skall försöka att lägga upp dom här, så fort jag kommit på hur jag skall få dom ur min telefon och in i bloggen..hihi...Idag känner man sig lite kluven. På en kanal går finalen i melodifestivalen, på en annan kanal är det frölunda mot färjestad (slutspel) ....Heja frölunda. Som om det inte var nog är jag pyssel sugen oxå..Trevliga problem, men dock problem. Hej så länge.

Presentation


Mitt namn är Christine.
Jag bloggar och skapar under namnet "Tyrasmatte". Jag bor i Kungälv, . I huset finns Herr K, sonen T,dottern L Och Den 9 år gamla tiken Tyra.



Sök i bloggen

translate my blogg

Fråga mig

20 besvarade frågor

gästbok...... lämna gärna en hälsning

Räknare

Totalt antal besökare: Besökare denna månad: Besökare denna vecka: Besökare under dagen: Besökare online:

Senaste inläggen

kategorier

webshoppar

blogg candy

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

besökare


Ovido - Quiz & Flashcards